Marketingová Agentura Contexto
Odhalte tajné přísady úspěchu – marketingový výzkum a vývoj byznys konceptů

strategický průzkum trhu
Úvod
- Spolupracujeme s předními výzkumnými agenturami, abychom poskytovali služby spojené s analýzou trhu.
- Provádíme kvantitativní i kvalitativní průzkumy.
- Vyvíjíme nové koncepty pro naše klienty a ověřujeme jejich funkčnost na trhu.
Marketing založený na datech a poznatcích
Marketingový výzkum a analýza trhu
- Spolupracujeme s renomovanými výzkumnými agenturami, abychom prováděli komplexní analýzu trhu.
- Připravujeme detailní tržní analýzy, které odhalují klíčové informace o cílovém segmentu.
- Využíváme:
Kvantitativní výzkumy: poskytují objektivní a měřitelné údaje.
Kvalitativní výzkumy: pomáhají porozumět motivacím a preferencím zákazníků.
- “Fokus grupy” slouží jako „byznys degustace nápadů,“ která vybírá to nejlepší řešení.
- Organizujeme “fokus grupy”, kde lidé sdílejí své názory a zkušenosti a ohodnocujeme již existující byznys a kreativní koncepty nebo vyvíjíme nové koncepty.


Inovace podle potřeb trhu
Tvorba nových konceptů a concept prove
- Náš zkušený tým pomáhá klientům vyvíjet nové byznys koncepty, které inovují jejich podnikání a posouvají ho na vyšší úroveň.
- Receptura úspěchu je předem daná: Identifikujeme potřeby trhu, hledáme nové příležitosti a vytváříme kreativní nápady.
- Naše metody zahrnují analýzu trendů, konkurence a spotřebitelského chování.
- Zajišťujeme, že vyvinuté koncepty odpovídají aktuálním potřebám a očekáváním zákazníků.
Concept prove – ověření funkčnosti konceptů na trhu
- Každý nový koncept je jako nová receptura, která musí být nejprve vyzkoušena.
- Po vývoji konceptů ověřujeme jejich funkčnost na trhu: spolupracujeme s renomovanými výzkumnými agenturami pro testování a evaluaci konceptů.
- Získáváme zpětnou vazbu od potenciálních zákazníků.
- Ujišťujeme se, že koncepty jsou:
– Dobře přijímány.
– Splňují požadavky zákazníků.
– Mají potenciál dosáhnout úspěchu na trhu.
- Jakmile je koncept ověřen a „receptura“ úspěchu potvrzena, společně jej uvádíme na trh a škálujeme.
Pro další informace nám napište nebo zavolejte.


Inovace
Tvorba konceptů
Analýza trhu
Spotřebitelské chování
Kvalitativní výzkum
Marketing
Kvantitativní výzkum
Zákaznické preference
Byznys koncept
Testování nápadů
Trendy na trhu
Analýza jako základ
Jak v Contexto tvoříme koncepty, které fungují
V Contexto věříme, že úspěšný marketing začíná pochopením trhu. Ve spolupráci s renomovanými výzkumnými agenturami provádíme kvantitativní i kvalitativní průzkumy, organizujeme fokusní skupiny a analyzujeme chování zákazníků. Na základě dat vyvíjíme nové byznys koncepty, které následně testujeme a ověřujeme jejich funkčnost na trhu. Pomáháme našim klientům vytvářet inovace, které odpovídají aktuálním potřebám zákazníků a mají potenciál dlouhodobého růstu.